Pomoc
Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.
W przypadku niewykorzystania biletu można złożyć reklamację (po odjeździe pociągu) u przewoźnika za pośrednictwem serwisu EuroPodróże, przesyłając wniosek na adres kontakt@europodroze.pl.
Zwrot środków jest możliwy do uzyskania w drodze reklamacji. Należy dołączyć potwierdzenie niewykorzystania biletu, które można uzyskać od konduktora lub w kasie PKP w terminie ważności biletu, a także krótki opis przyczyny rezygnacji.
Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odpowiedzi w ciągu 30 dni (połączenia krajowe) lub 90 dni (połączenia międzynarodowe).
Zwrot po odjeździe zależy od taryfy.
Flexpreis - zwrot jest możliwy, ale wiąże się z opłatą (np. 30 EUR) od pierwszego dnia ważności biletu.
Sparpreis - bez możliwości zwrotu
Super Sparpreis - bez możliwości zwrotu
Aby złożyć reklamację, należy podać numer biletu/zamówienia i godzinę dotarcia do stacji docelowej.
Reklamować można w przypadku gdy:
Standardowy czas rozpatrzenia wniosku wynosi 30 dni, choć w przypadku dużej liczby wniosków może wydłużyć się do 8 tygodni.
Możliwość zwrotu po odjeździe dotyczy tylko Taryfy Premier. W tej klasie zwrot jest bezpłatny aż do 48 godzin po planowym odjeździe pociągu.
Taryfy Standard/Plus są bezzwrotne po upływie godziny przed odjazdem. Aby złożyć wniosek, należy podać numer zamówienia.
Firma zazwyczaj dokonuje zwrotów w ciągu 28 dni od otrzymania wniosku.
Brak możliwości zwrotu lub reklamacji biletu z powodu rezygnacji pasażera po odjeździe pociągu, ponieważ bilety te stają się nieważne w momencie odjazdu.
Brak możliwości zwrotu lub reklamacji biletu z powodu rezygnacji pasażera po odjeździe pociągu, ponieważ bilety te stają się nieważne w momencie odjazdu.
Brak możliwości zwrotu lub reklamacji biletu z powodu rezygnacji pasażera po odjeździe pociągu, ponieważ bilety te stają się nieważne w momencie odjazdu.
Brak możliwości zwrotu lub reklamacji biletu z powodu rezygnacji pasażera po odjeździe pociągu, ponieważ bilety te stają się nieważne w momencie odjazdu.
Brak możliwości zwrotu lub reklamacji online biletu z powodu rezygnacji pasażera po odjeździe pociągu. Zwrot jest możliwy w bardzo krótkim terminie po odjeździe. Należy samodzielnie zgłosić się do 1 godziny po planowym odjeździe pociągu, w kasie biletowej na stacji odjazdu pociągu, aby zainicjować zwrot.