Pomoc
Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.
Wymiana jest bezpłatna, jeżeli cena nowego biletu jest taka sama jak wymienianego. Jeżeli cena nowego biletu jest wyższa, należy dopłacić różnicę w cenie.
W przypadku wymiany drogą telefoniczną lub mailową różnicę dopłaca się za pomocą dedykowanego linka.
Jeżeli nowy bilet jest tańszy, różnica w cenie zostanie zwrócona na konto lub kartę użytą podczas zakupu.
Wymiana zależy ściśle od taryfy.
Flexpreis (elastyczna) - wymiana (która odbywa się poprzez zwrot i zakup nowego biletu) jest bezpłatna do dnia poprzedzającego podróż. W dniu podróży może zostać naliczona opłata w wysokości 30 EUR.
Sparpreis - bez możliwości wymiany
Super Sparpreis - bez możliwości wymiany
Wymiana biletów jest zazwyczaj niemożliwa dla większości taryf. Aby zmienić podróż, pasażer musi zazwyczaj anulować pierwotny bilet i kupić nowy.
Opłaty za wymianę zależą od taryfy.
W taryfie Leisure wymiana jest bezpłatna do dnia przed odjazdem pociągu. W dniu odjazdu naliczana jest opłata 12 EUR (plus ewentualna różnica w cenie biletów).
Najtańsze taryfy Prem's (promocyjne) są z reguły niewymienne.
Możliwość wymiany zależy od taryfy.
W taryfie Básico (podstawowej) dozwolona jest tylko jedna zmiana za opłatą 10 EUR (plus różnica w cenie biletu), z zastrzeżeniem, że musi nastąpić minimum 24 godziny przed odjazdem.
Wyższe taryfy (Elige/Prémium) umożliwiają zmiany z mniejszą lub zerową opłatą.
Wymiana biletów jest zazwyczaj niemożliwa dla większości taryf. Aby zmienić podróż, pasażer musi zazwyczaj anulować pierwotny bilet i kupić nowy.
Zasady zależą od taryfy i terminu. Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany bez opłat do określonego czasu przed odjazdem (np. 15 minut przed rozpoczęciem ważności). W przeciwnym razie może być naliczona stała opłata manipulacyjna, np. 100 CZK.
Wymiana biletów jest zazwyczaj niemożliwa dla większości taryf. Aby zmienić podróż, pasażer musi zazwyczaj anulować pierwotny bilet i kupić nowy.