Pomoc
Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.
Dostępność miejsc jest wyświetlana w czasie rzeczywistym w serwisie EuroPodróże podczas wybierania połączenia i miejsca w wagonie. W przypadku małej dostępności może pojawić się komunikat informujący o braku gwarancji miejsca do siedzenia. Należy wtedy zadecydować o kontynuowaniu lub zrezygnowaniu z zakupu.
Podczas zakupu przez serwis EuroPodróże nie ma opcji, aby sprawdzić dostępność miejsc. Jeśli system nie jest w stanie przydzielić rezerwacji miejsca (która jest opcjonalna w większości pociągów DB), zwrócimy wpłaconą kwotę za miejscówkę. Należy wówczas zająć dowolne dostępne miejsce w pociągu.
Dostępność miejsc jest sprawdzana w czasie rzeczywistym podczas procesu zamawiania w serwisie. System automatycznie przydziela miejsce, ponieważ rezerwacja miejsca jest obowiązkowa i wliczona w cenę biletu. Wyprzedanie miejsc automatycznie blokuje sprzedaż.
Dostępność miejsc jest widoczna w czasie rzeczywistym w serwisie EuroPodróże podczas zakupu. W pociągach TGV INOUI rezerwacja miejsca jest obowiązkowa i wliczona w cenę biletu.
Podczas zakupu przez serwis EuroPodróże nie ma opcji, aby sprawdzić dostępność miejsc. Jeśli system nie jest w stanie przydzielić rezerwacji miejsca (która jest obowiązkowa w pociągach AVE), zwrócimy wpłaconą kwotę za miejscówkę. Należy wówczas zająć dowolne dostępne miejsce w pociągu.
Podczas zakupu przez serwis EuroPodróże nie ma opcji, aby sprawdzić dostępność miejsc. Jeśli system nie jest w stanie przydzielić rezerwacji miejsca (która jest obowiązkowa w pociągach Le Frecce i Intercity), zwrócimy wpłaconą kwotę za miejscówkę. Należy wówczas zająć dowolne dostępne miejsce w pociągu.