Pociągi ekspresowe - Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Poznań Bilety kolejowe - Polska, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Anglia

ZWROT BILETU

  • Zwrotu biletu można dokonać do 20 min przed odjazdem pociągu.
  • Anulacja wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika oraz serwis EuroPodróże.
  • Zwrot kwoty za bilety następuje w ciągu 3 dni roboczych.
Pokaż pełne warunki zwrotu Ukryj warunki zwrotu

WYMIANA BILETU

  • Wymiany biletu można dokonać do 30 min przed odjazdem pociągu.
  • Zmiany można dokonać wyłącznie w obrębie takich parametrów jak: data, godzina, typ zniżki (wymiar ulgi), imię i nazwisko pasażera.
  • Nowy bilet nie może się różnić w zakresie: liczby osób oraz stacji.
Pokaż pełne warunki wymiany Ukryj warunki wymiany

info icon red Zwrot i wymiana możliwa jest tylko dla biletów zakupionych za pośrednictwem serwisów EuroPodróże.pl i PolishTrains.eu

ZWROT I WYMIANA BILETÓW
Wybierz, co chcesz zrobić z biletem:
  1. Na podany adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie oraz informacja dotycząca dalszego przebiegu procesu anulacji biletu. W przypadku braku wiadomości w przeciągu 15 min. prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
  2. W otrzymanej wiadomości e-mail należy wybrać przycisk WYBIERZ BILETY.
    Zostaną wyświetlone wszystkie bilety do danej rezerwacji, z których należy wybrać te, które mają zostać anulowane.
  3. Adres e-mail powinien być identyczny z tym podanym podczas procesu zakupu. W przypadku rozbieżności zwrot biletu nie będzie zrealizowany.
  4. Uwaga! Tylko pełna realizacja punktów 1 i 2 gwarantuje automatyczny zwrot biletów. Jeżeli nie masz pewności czy anulacja przebiegła prawidłowo - koniecznie skontaktuj się z naszym call center telefonicznie pod numerem +48 12 352 36 58 lub mailowo - kontakt@europdroze.pl
  1. Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia wymiany biletu. W przypadku braku wiadomości w przeciągu 15 min. prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
  2. Po wysłaniu zgłoszenia należy sprawdzić pocztę i kliknąć w przycisk POTWIERDZAM WYMIANĘ w otrzymanej wiadomości.
  3. Adres e-mail i numer telefonu powinny być identyczne z podanymi podczas procesu rezerwacji/zakupu.W przypadku rozbieżności wymiana biletu może nie zostać zrealizowana.
  4. Uwaga! Tylko pełna realizacja punktów 1 i 2 gwarantuje wymianę biletów. Jeżeli nie masz pewności czy wymiana przebiegła prawidłowo - koniecznie skontaktuj się z naszym call center telefonicznie pod numerem +48 12 352 36 58 lub mailowo - kontakt@europdroze.pl
?
?