Pomoc
Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.
Przewoźnik dopuszcza wielokrotną zmianę imienia i nazwiska głównego pasażera. Zgłoszenie zmiany danych należy zgłosić drogą mailową lub telefoniczną.
Nie, nie można zmienić nazwiska na bilecie Deutsche Bahn po jego wystawieniu.
Aby podróżować pod innym nazwiskiem, należy anulować pierwotny bilet (jeśli pozwalają na to zasady danej taryfy) i kupić nowy z poprawnym nazwiskiem.
Nie, jeśli podróżować chciałaby inna osoba, będzie musiała zarezerwować nowy bilet. Z biletu może skorzystać wyłącznie osoba, której nazwisko widnieje na bilecie.
Jeśli Twój dokument jest wystawiony na nazwisko panieńskie, a bilet na nazwisko poślubne, zabierz ze sobą w podróż kopię aktu małżeństwa. Nie musisz wprowadzać żadnych zmian.
Nie, nie można zmienić nazwiska na bilecie SNCF/TGV, ponieważ są to bilety imienne, co oznacza, że są osobiste i niezbywalne. Aby skorygować nazwisko, zazwyczaj należy anulować pierwotny bilet i kupić nowy z poprawnym nazwiskiem, choć możliwość ta zależy od szczegółowych warunków taryfy Twojego biletu.
Zmiana danych osobowych podróżnego (numer dokumentu tożsamości, imię, nazwisko itd.) jest dozwolona tylko raz za opłatą w wysokości 40 €. Zmiana właściciela nie uprawnia do zmiany taryfy, pociągu ani godziny odjazdu.
Tak, z reguły można zmienić nazwisko na bilecie Trenitalia na pociągi krajowe. Jest to bezpłatne i można to zrobić nieograniczoną liczbą razy aż do momentu odjazdu pociągu.
Nie. Po wystawieniu bilet jest ważny wyłącznie dla osoby, której nazwisko się na nim znajduje, pod warunkiem okazania w pociągu pasującego dokumentu tożsamości. Żadne zmiany nie są możliwe.
Nie. Ukrzaliznycia nie akceptują zmian nazwiska.