Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
hero img

Pomoc

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Skorzystaj z wyszukiwarki

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?

Każde zamówienie ma swój numer pozwalający na identyfikację klienta. Numer zamówienia widoczny jest w temacie i nagłówku wiadomości. Numer zamówienia to ciąg liter i cyfr rozpoczynający się literą E (dla zamówień z polskiej strony), P (dla zamówień z angielskiej strony), R (dla zamówień z rosyjskiej strony), U (dla dla zamówień z ukraińskiej strony), np. E1F2G3H4.

Potwierdzenie zamówienia przychodzi drogą elektroniczną na adres mailowy podany przez klienta podczas wypełniania formularza rezerwacyjnego.

Gdzie jest numer biletu?

Gdzie mogę znaleźć kupiony bilet?

Nie mogę znaleźć połączenia, co mam zrobić?

Nie otrzymałem biletu do założonej rezerwacji

Kupiłem bilet dla kilku osób, a dostałem tylko jeden dokument

Płatność zakończyła się niepowodzeniem, czy moja rezerwacja biletu jest ważna?