Pomoc
Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.
Potwierdzenie zamówienia biletu kolejowego następuje po dokonaniu opłaty. Otrzymasz je drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas wypełniania formularza rezerwacyjnego.
Każde zamówienie ma swój numer pozwalający na identyfikację klienta. Numer zamówienia widoczny jest w temacie i nagłówku wiadomości - jest to ciąg liter i cyfr rozpoczynający się literą N (dla PL), P (dla EN), R (dla RU), lub U (dla UA), np. E1F2G3H4.
Należy pamiętać, że potwierdzenie zamówienia nie jest równoznaczne z biletem i nie uprawnia do przejazdu pociągiem. Elektroniczny bilet na pociąg znajduje się w załączniku PDF dołączonym do wiadomości.