Pociągi ekspresowe - Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Poznań
Bilety kolejowe - Polska, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Anglia

BILETY KRAJOWE

Zwrot biletu

Użytkownik ma prawo dokonać zwrotu biletu kolejowego zakupionego w serwisie EuroPodróże przed terminem wyjazdu. Zwrot biletu kolejowego wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika w wysokości 15% ceny biletu oraz opłaty transakcyjnej serwisu EuroPodróże.

Wymiana biletu

Użytkownik ma prawo dokonać wymiany biletu przed datą wyjazdu pociągu. Wymiany można dokonać w obrębie, takich parametrów jak:

Nowy bilet musi być powiązany z pierwotną relacją przejazdu i nie może różnić się w zakresie:

W przypadku wymiany biletu, serwis EuroPodróże pobiera bezzwrotną opłatę manipulacyjną w wysokości 10% ceny wymienianego biletu jednak w kwocie nie mniejszej niż 5 zł.

BILETY ZAGRANICZNE

Bilety zagraniczne można wymieniać w zależności od warunków określonych przez konkretnych przewoźników oraz danej taryfy.

W przypadku biletów papierowych, zwrot jest możliwy tylko po fizycznym przesłaniu biletów na adres siedziby EuroPodróże. Bilet powinien być dostarczony przed upływem terminu, w którym można dokonać zwrotu.

Jak zwrócić lub wymienić bilet kolejowy?

W celu dokonania wymiany lub zwrotu biletu na pociąg Użytkownik powinien skontaktować się z serwisem EuroPodróże:

Serwis zastrzega, że godziny pracy biura obsługi klientów to poniedziałek – piątek 9:00 – 17:00 i poza tymi godzinami będą obsługiwane tylko pilne zgłoszenia.

Trwa wyszukiwanie połączeń
proszę czekać...

Trwa wyszukiwanie danych. Może to potrwać kilka chwil.