This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Wystąpił błąd. Jeżeli ten komunikat będzie się powtarzał, skontaktuj się z Call Center.
W tym momencie dokonujesz anulacji biletu numer . Informujemy, że zwrot w kwocie zł uwzględniającej potrącenia zgodnie z regulaminem Przewoźnika oraz serwisu EuroPodróże zostanie zlecony na konto lub kartę, którą dokonano płatności za bilet.
W tym momencie dokonujesz anulacji biletu numer . Informujemy, że zwrot kwoty uwzględniającej potrącenia zgodnie z regulaminem Przewoźnika oraz serwisu EuroPodróże zostanie zlecony na konto lub kartę, którą dokonano płatności za bilet.
Na pewno chcesz anulować wymianę biletu ?
Informujemy, że trwają prace aktualizacyjne. System zostanie wznowiony o godzinie 00:30
Ważne informacje na temat wymiany biletów:
Uprzejmie informujemy, że w dniu 11 listopada 2021 roku wymiana biletów będzie możliwa tylko poprzez anulację pierwotnego biletu oraz zakup nowego. Po zrealizowaniu takiej procedury pełna kwota anulowanego biletu zostanie zwrócona na konto lub kartę, którą dokonano płatności za bilet.
Używamy własnych plików cookie oraz cookie firm zewnętrznych, aby zwiększyć użyteczność serwisu. Jeżeli akceptujesz wszystkie – kliknij „Zaakceptuj”. W celu skonfigurowania ustawień zgodnie ze swoimi preferencjami wybierz „Ustawienia cookie”.
Prywatność użytkownika
Wykorzystujemy pliki cookie (popularne „ciasteczka”), aby ułatwić korzystanie z serwisu EuroPodróże.pl oraz zwiększyć jego atrakcyjność. Robimy to w celu wzmocnienia wygody użytkowników, wydajności systemu oraz większego dostosowania parametrów świadczonych usług do oczekiwań przyszłych Klientów. Związane jest to również z kwestią dopasowania wyświetlanych reklam oraz działaniach związanych z marketingiem i promocją serwisu.Analityczne pliki cookie
Marketingowe pliki cookie