Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
PKP Intercity infolinia

PKP Intercity - infolinia

Każdy podróżujący pociągiem wie, jak ważna jest szybka i skuteczna infolinia. Szczególnie, gdy upewnić się o prawidłowym rozkładzie, dowiedzieć się o opóźnieniu albo zmienić rezerwację. Jedna rozmowa z głównym numerem, tj. +48 22 322 22 22, może rozwiązać wiele problemów. W tym kontekście kluczową rolę odgrywa infolinia PKP Intercity, będąca pierwszym punktem kontaktu dla tysięcy pasażerów każdego dnia.

Często w wyszukiwarce pojawiają się zapytania o konkretne numery dziś już nieaktualnych taryfikacji. Dlatego tak ważne jest, by mieć pod ręką aktualne i sprawdzone dane kontaktowe. Z myślą o Twojej wygodzie zebraliśmy wszystkie niezbędne informacje, które pozwolą Ci bezbłędnie skontaktować się z doradcami przewoźnika. Dowiesz się, który numer jest darmowy, który działa 24/7 i w jakich sprawach najlepiej się z nim kontaktować. Dzięki temu będziesz wiedzieć, jak działa kontakt z przewoźnikiem i unikniesz frustracji związanej z trudnościami w uzyskaniu informacji.

PKP Intercity - numery kontaktowe

Najważniejszym numerem dla pasażerów jest +48 22 322 22 22, czyli podstawowa linia telefoniczna PKP Intercity, dostępna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia wynosi zgodnie z taryfą operatora, czyli jest to standardowa stawka, jak za zwykłe połączenie telefoniczne. Pod tym numerem sprawdzisz aktualny rozkład jazdy PKP, wszelkie zmiany w rozkładzie, dowiesz się o zasadach przewozu, opóźnieniach pociągów, czy dodatkowych usługach PKP.

Ponadto PKP Intercity udostępnia numer +48 42 205 45 31, dedykowany dla osób z niepełnosprawnościami lub ograniczoną sprawnością ruchową. Zgłoszenie wsparcia dla osób z niepełnosprawnością należy zgłaszać z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.

W razie potrzeby warto także znać numer centralny + 48 697 048 499, który jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.

zagubiona walizka na peronie

Punkty rzeczy znalezionych

Jeśli zdarzyło Ci się zgubić bagaż na pokładzie pociągu PKP Intercity S.A. możesz sprawdzić, czy nie został odnaleziony za pomocą wyszukiwarki rzeczy znalezionych. Jednak zawsze najbardziej wiarygodnym sposobem będzie kontakt z infolinią rzeczy znalezionych.

  • Warszawa: 697 044 651 (7:00-15:00)
  • Kraków: 12 393 55 16 (9:00-17:00)
  • Przemyśl: 695 322 018 (9:00-17:00)
  • Gdynia: 786 857 807 (7:00-15:00)
  • Szczecin: 697 044 415 (7:00-15:00)
  • Kołobrzeg: 695 321 247 (7:00-15:00)
  • Bydgoszcz: 697 048 539 (7:00-15:00)
  • Olsztyn: 601 435 914 (7:00-15:00)
  • Wrocław: 786 857 854 (7:00-14:00)

Godziny działania i koszty połączeń

Infolinia PKP Intercity działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Nie musisz czekać na godziny urzędowe, by uzyskać informacje. To bardzo ważne, gdy podróżujesz nocą lub w nietypowych godzinach, zawsze masz dostęp do konsultanta.

Jeśli chodzi o koszt połączenia, numer +48 22 322 22 22 stosuje standardową taryfę operatora. Nie ma żadnych opłat specjalnych. Jeśli dzwonisz z zagranicy, pamiętaj, że mogą obowiązywać stawki międzynarodowe, dla takich przypadków dobrze jest korzystać z alternatyw, jak e-mail lub formularz kontaktowy.

Podsumowanie

Pamiętaj też, że zamiast dzwonić, możesz skorzystać z alternatywnych kanałów kontaktu: email lub formularz kontaktowy. A jeśli potrzebujesz, żeby ktoś zrobił to za Ciebie - kupuj bilety przez Europodróże. Zawsze pomożemy rozwiązać ewentualne problemy z minimalnym zaangażowaniem pasażerów.

Udostępnij artykuł
PKP Intercity - infolinia | Pociągi | EuroPodróże