Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
1. PKP Intercity - kontakt

PKP Intercity – kontakt

Podróż pociągiem to dobra alternatywa dla jazdy samochodem. Zdarza się jednak tak, że przed wyruszeniem w drogę, potrzebujesz zasięgnąć informacji na temat połączenia lub innych rzeczy związanych z koleją. Wybierając Intercity, kontakt z przewoźnikiem jest prosty i możesz go nawiązać na kilka sposobów: mailowo, telefonicznie, poprzez formularz online, a także osobiście w punktach obsługi klienta.

PKP Intercity – kontakt e-mail

W dobie wszechobecnego i łatwego dostępu do internetu jedną z opcji, które możesz wybrać, chcąc nawiązać kontakt z PKP Intercity, jest e-mail. Tę najprościej wysłać poprzez formularz kontaktowy na oficjalnej stronie przewoźnika. W ten sposób możesz uzyskać informacje lub podzielić się spostrzeżeniami między innymi na temat:

  • jakości usług,
  • sprzedaży biletów,
  • komunikacji krajowej i międzynarodowej.

Aby otrzymać informację na temat rozkładów jazdy, możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta serwisu EuroPodróże pod adresem: kontakt@europodroze.pl.

Infolinia PKP Intercity – szybki kontakt

Jeżeli chcesz szybko uzyskać kontakt z PKP Intercity, Biuro Obsługi Klienta działa również telefonicznie. Infolinia działa całodobowo 7 dni w tygodniu. Dostępna jest pod numerem: +48 22 322 22 22. Koszt połączenia zgodny jest z taryfą operatora.

Na infolinii uzyskasz informacje na temat regulaminów, realizowanych połączeń i wszelkich spraw dotyczących przewoźnika Intercity.

W przypadku, gdy chcesz złożyć reklamację, również należy skorzystać z formularza dostępnego na oficjalnej stronie przewoźnika. Kontakt z PKP Intercity jest prosty – można złożyć reklamacje w różnych kategoriach – od jakości obsługi, poprzez opóźnienia, bezpieczeństwo, na ponoszeniu dodatkowych opłat związanych z niewłaściwą realizacją umowy kończąc.

infolinia PKP Intercity

Inne możliwości zdobycia informacji o Intercity

Wśród innych opcji zdobycia informacji na temat usług świadczonych przez Intercity są stacjonarne Centra Obsługi Klienta. Te dostępne są na 6 największych dworcach w Polsce:

  • Gdańsku Głównym,
  • Katowicach,
  • Krakowie Głównym,
  • Warszawie Centralnej,
  • Warszawie Zachodniej,
  • Wrocławiu Głównym.

Ponadto wiele dworców ma stacjonarne punkty, gdzie można otrzymać informacje również o Intercity.

Innym sposobem na bycie w stałym kontakcie z przewoźnikiem, są media społecznościowe. Intercity ma konta na takich platformach jak Facebook, Instagram czy X. Źródłem informacji o Intercity mogą być też portale obsługujące zakup biletów i rezerwację miejsc, jak na przykład EuroPodróże – możesz tam uzyskać informacje na temat połączeń krajowych i międzynarodowych, dowiedzieć się jak kupić bilet, zarezerwować miejsce, a nawet znaleźć inspiracje do podróży. Na portalu znajdziesz też aktualne rozkłady jazdy Intercity do różnych miast i miejscowości w Polsce oraz za granicą.

Udostępnij artykuł
PKP Intercity – kontakt | Pociągi | EuroPodróże