PKP Intercity – kontakt
Podróż pociągiem to dobra alternatywa dla jazdy samochodem. Zdarza się jednak tak, że przed wyruszeniem w drogę, potrzebujesz zasięgnąć informacji na temat połączenia lub innych rzeczy związanych z koleją. Wybierając Intercity, kontakt z przewoźnikiem jest prosty i możesz go nawiązać na kilka sposobów: mailowo, telefonicznie, poprzez formularz online, a także osobiście w punktach obsługi klienta.
PKP Intercity – kontakt e-mail
W dobie wszechobecnego i łatwego dostępu do internetu jedną z opcji, które możesz wybrać, chcąc nawiązać kontakt z PKP Intercity, jest e-mail. Tę najprościej wysłać poprzez formularz kontaktowy na oficjalnej stronie przewoźnika. W ten sposób możesz uzyskać informacje lub podzielić się spostrzeżeniami między innymi na temat:
- jakości usług,
- sprzedaży biletów,
- komunikacji krajowej i międzynarodowej.
Aby otrzymać informację na temat rozkładów jazdy, możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta serwisu EuroPodróże pod adresem: kontakt@europodroze.pl.
Infolinia PKP Intercity – szybki kontakt
Jeżeli chcesz szybko uzyskać kontakt z PKP Intercity, Biuro Obsługi Klienta działa również telefonicznie. Infolinia działa całodobowo 7 dni w tygodniu. Dostępna jest pod numerem: +48 22 322 22 22. Koszt połączenia zgodny jest z taryfą operatora.
Na infolinii uzyskasz informacje na temat regulaminów, realizowanych połączeń i wszelkich spraw dotyczących przewoźnika Intercity.
W przypadku, gdy chcesz złożyć reklamację, również należy skorzystać z formularza dostępnego na oficjalnej stronie przewoźnika. Kontakt z PKP Intercity jest prosty – można złożyć reklamacje w różnych kategoriach – od jakości obsługi, poprzez opóźnienia, bezpieczeństwo, na ponoszeniu dodatkowych opłat związanych z niewłaściwą realizacją umowy kończąc.

Inne możliwości zdobycia informacji o Intercity
Wśród innych opcji zdobycia informacji na temat usług świadczonych przez Intercity są stacjonarne Centra Obsługi Klienta. Te dostępne są na 6 największych dworcach w Polsce:
- Gdańsku Głównym,
- Katowicach,
- Krakowie Głównym,
- Warszawie Centralnej,
- Warszawie Zachodniej,
- Wrocławiu Głównym.
Ponadto wiele dworców ma stacjonarne punkty, gdzie można otrzymać informacje również o Intercity.
Innym sposobem na bycie w stałym kontakcie z przewoźnikiem, są media społecznościowe. Intercity ma konta na takich platformach jak Facebook, Instagram czy X. Źródłem informacji o Intercity mogą być też portale obsługujące zakup biletów i rezerwację miejsc, jak na przykład EuroPodróże – możesz tam uzyskać informacje na temat połączeń krajowych i międzynarodowych, dowiedzieć się jak kupić bilet, zarezerwować miejsce, a nawet znaleźć inspiracje do podróży. Na portalu znajdziesz też aktualne rozkłady jazdy Intercity do różnych miast i miejscowości w Polsce oraz za granicą.
